Σολομός – Ένα νόστιμο και υγιεινό ψάρι

Share on facebook
Facebook
Share on pinterest
Pinterest
Share on twitter
Twitter

Ο σολομός, είναι μια πολύ καλή επιλογή για το τραπέζι μας, έχοντας μεγάλη διατροφική άξια.

Είναι γνωστό πως τα ω3 λιπαρά οξέα του μας βοηθούν για την ενίσχυση της καλής χοληστερόλης και μείωση της κακής. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, σίδηρο, βιταμίνη Β12. Επίσης κάνει καλό στην υγειά γιατί έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, ευνοεί στην καλή υγεία του εντέρου αλλά έχει και χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη.

Ψητός σολομός

Μπορούμε να τον μαγειρέψουμε με πολλούς τρόπους, όπως ψητό, τηγανητό, στο φούρνο.

Σολομός με πέννες

Για τους φίλους που προσέχουν την διατροφή τους μπορούν εύκολα να τον μαγειρέψουν ποσέ, με λίγες φέτες λεμόνι στο νερό… και να το συνοδέψουν με μπρόκολο καρότο κολοκυθάκι κλπ, ή και ακόμα στον ατμό με γαρνιτούρα ρύζι.

Σολομός καπνισμένος πάνω σε ξύλο κέδρου

Τον βρίσκουμε εύκολα σε συσκευασία καπνιστού, ο οποίος μας λύνει τα χεριά, με τους ποικίλους τρόπους παρασκευής του, όπως σε σάντουιτς, σαλάτες, με αραβικές πίτες.

Σαλάτα σολομού

Ετσι είναι εύκολος στη μεταφορά για να παρασκευάζουμε ένα υγιεινό σνακ.

Σάντουιτς με σολομό

Επίσης μπορεί να γίνει κιμάς για πεντανόστιμα μπιφτέκια σολομού σαν εναλλακτική λύση. Εάν ξέρουμε ότι είναι ολόφρεσκος ακόμα και σούσι, η μπιφτέκι ταρτάρ.

Σολομός ταρτάρ

Γι’ αυτό λοιπόν είναι πολύ δημοφιλές και αγαπητό ψάρι στους περισσότερους. Μας χαρίζει πολύτιμα συστατικά και είναι και χορταστικός!

Σολομός σχάρας με πολύσπορη φάβα και φινόκιο

Επιλεγμένα για εσάς

128407095_2826013754393700_3770767955183443587_n